25 Ocak 2010 Pazartesi

Ben geldim.

Kimseye sormadım, yolu kendim buldum geldim..
Simsiyahların içinden sana karbeyaz geldim..
Beni biraz sever misin ?
Ben geldim !


Rüzgar'ın yanına gittim..
Sanki bir rüya gibi. Uyanıcam ve keşke gerçek olsa dicem. Ama öyle değil. Ani bir kararla kendimi onun kollarında buldum. Ve pişman değilim.
Dün sahile gittiğimi duyunca keşke haber verseydin dedi. Bende gelceğini bilsem haber verirdim dedim. Sonra bgn de mesajlaşmaya başladık. Keşke yanımda olsan gibisinden laflar etti. Bende imkansız olduğunu söledim çnk babam evdeydi. Ama bir yanım o kadar çok istedi ki yanında olmayı. Babam evden gider gitmez anneme söledim. Sölerken anladı ve izin verdi. - Şartlıydı tabi. Akşam istediği saatte okeyde oynıcakmış. Oyna laağn oyna pc senin olsun hatta. (bunu annem duymasın tabi.)-
Saat 4'e doğru trene bindim ve Kartepe'de indim. Rüzgarla buluşamadık ilk başta. Farklı yerlerde bekliyormuşuz birbirimizi. Ben geçitten geçmiştim o diğer taraftaymış. Neyse işte yanımda bi kız belirdi birden. Kızla bakıştık ve ben Rüzgar'dan haber alamayınca ona " Burası Kartepe dimi ? " şeklinde saçma bi soru yönelttim ekjrewkrhw. Kız " Evet birini mi bekliyosun ?" diye sordu. Ben de " Evet sende mi ? " dedim. Olumlu bi cevap verince gülüştük hatta bakalım kiminki erken gelcek yaptık. Sonra Rüzgar'ı gördüm kıza iyi günler dedim ve yanına gittim. Rüzgar "O arkadaş kim ?" dedi. Kimse burda tanıştım diyip olayı anlatınca güldü.
Yürümeye başladık ve ne olsun. Babasıyla tanıştım. Şaka mı .s ? moduna geçtim ama gerçekti. Hatırladığım tek şey yeşil gözleri. El sıkıştık bu kızın elleri çok üşümüş dedi güldüm bende. Sonra gitti. Ablası ve ablasının bir arkadaşı da bizimmle geldi. Rüzgar eldivenin tekini bana verdi. Kara yatırdı hepimizi ama biz onu yatıramadık .
Baya eğlendik sahilde. Yorulunca yürümeye başladık. Ablasıyla arkadaşı öndeyken sarılıp yürüdük.. Bikaç kere kayıcak gibi oldum ve tuttu beni. Sonra bir ara sıkı sıkı sarıldım. Düşücen diye korktun dimi yaptı daha da sıkı sarıldı. İlk defa hissettim onu. Başımı göğsüne koydum. Yine sıkı sıkı sarıldı.
Neler düşündü acaba ..?

İstasyona bıraktı beni . Vedalaşırken yine sarıldık sıkı sıkı. "Teşekkürler geldiğin için Melek.. " dedi. Bende " Ben teşekkür ederim Rüzgar.." dedim ve ayrıldık. Gerçekten Rüzgar dedim adını kullanmadım çnk biliyor bendeki adının bu olduğunu..
Hoş bir gündü. Tekrarlarının yaşanıcağına inanıyorum..
Hemde tüm kalbimle..

Hiç yorum yok: