7 Temmuz 2009 Salı

Çalışınca oluyor ..!

Öncelikle şunu demek istiyorum : Eğer sabahın erken saatlerinde kuzeninle birlikte evden çıkıcaksan ve akşamdan annenle kahvaltı faslını konuşup saat 07.45 de kaldırılmak için anlaştıysan boşuna heves etme çnk annen de kalkmayı unutucak.Sana 10 dk içinde kahvaltı yaptırıp geri kalan 10 dakikanı da hazırlanman için önüne koyucak. Ve evet sen evden 5 dk geç çıkıp zar zor kendini istasyona atıcağından en son vagonda yer bulucan falağn.
Kuzenimin diplomasını almak için birlikte Kocaeli Üniversitesi'ne gittik. Bizim okul gibi dağın başında olduğundan pek yadırgamadım açıkcası. Güzel ama benim istediğim bi ünv. değil. Ben Ankara isterim Ankara.
Yeni okulda okumak zordur çnk. Bilirim. O yüzden şöleeee köklü bi üniversiteye kapağı atıp tozlu sıralarda okumak istiyorum. Bkz : ODTÜ . Bu arada içinde sıra bulunan sınıf değil anfi isterim anfi . Taa en tepeye oturup hocam sesiniz gelmiyo ayağı yapmak isterim. Ya da ne bilim . Ünv. hayatını bilmediğinden böle tıkanırsın işte.

Neyse ...

Üniversiteye ulaşmak için kilometrelerce yol katetmemiz gerektiğinden sürekli otobüsümsü fakat otobüs olmayan , minibüsümsü fakat minibüs olmayan özellerine rastlamadığım devlete bağlı belediye araçlarından birindeyken dumur oldum. Mezarlık duvarına " Çalışınca oluyor . " demişler. aslkermjcmjecferw. Gözlerimi mezar taşı gibi açıp tekrar tekrar duvara baktım. Yine aynı şey. Ölümü bile zorlaştırdılar be kardeşim. alksemx dew. Ama olur olur yeter ki çalış sen. Hem çalışırsan deniz manzaralı tribleks bi mezarın olur.
Seçim senin !!!
Sen ölüsün ahireti düşün !

*Dipnot: " Çalışınca oluyor. " Kocaeli Belediyesi'nin sloganı !

Hiç yorum yok: