10 Temmuz 2009 Cuma

Güneşten gelen tatil hazırlığı

Yazımın rengini güneşten aldım :)
Gidiyoruuuuuuuuum..
Henüz bavulumun fermuarını çekmedim ama az kaldı . Zaten ben çekmesem bile dayım içine beni de tıkıp kapatır. Eminim buna.
Beyaz pantolonumu tüm ısrarlara rağmen evde bırakmaya kararlıyım. Ayrıca alsam mı almasam mı diyerek 10 defa çıkarıp çıkarıp tekrar koyduğum 2 tişörtüm şuan bana bavulun içinden el sallıyor. Ders çalışırım umuduyla bi tane matematik kitabı aldım. Türkçe fln almamam gerek. Eğer alırsam matematiğe bakmam çnk. Harry Potter serisini bu yaz bitirmeye ve dönüşümde de filmine gitmeye kararlıyım. Mor seyahat fırçamı hala bulamıyorum. 5 çift çorabı ne akla hizmet aldığımı da hala anlamadım. Hatta 2 çiftini bikinin üstü bozulmasın diye altına destek olarak koydum. aklejmyh.

Dayım arabayla garaja girdi. Sıçtım. Veda etmek için tekrar döncem merak etme ama şimdi gitmem lazım.

Hiç yorum yok: