20 Nisan 2010 Salı

Bak mesela ben :


İnsanoğlunda gerçekten yapamayacağım psikolojisi var.

Bak mesela ben :
Yarın geometriyi yapamayacağım. 45 teğet bile geçmicek düşün yani o derece. Lağn konuşurken bile geometrik terimler verdim yuh bana ya.

Neyse bak insanoğlunda bir de bunu yaparım şeklinde küçük dağları ben yarattım psikolojisi var.

Bak mesela yine ben :

Yarınki dil ve anlatım sınavım öyle olcak.

He noldu şimdi ?

Pozitif ve negatif iki durum oluştu. Onlar da birbirini götürdü elde yine birşey yok.

Kirişler dörtgenimi de alır giderim ben.

Hadi 45-45 öptüm.

4 yorum:

kupa kızı* dedi ki...

olsun ya. 45 iyidir bazen. mesela ben ingilizceden 45 alsam. sıfır beni teğet geçer:D

Uykulu Su :) dedi ki...

sayısallardan 45 alsam burdan uça uça amerikaya giderim be =D
ama şu bi gerçek ki ingilizceden şans eseri hep 45li bişi alıyorum ve ucu ucuna 2 getiriyorum (a)

kupa kızı* dedi ki...

ben onu da yapamıyorum :D

Uykulu Su :) dedi ki...

Eğer anadolu lisesindeysen ve devlet okulu çıkışlıysan haklısın yavrum =D
Benimki cidden şans eseri =D
Birileri kağıdımda oynuyo sanki hahah