5 Mayıs 2010 Çarşamba

Dalga mı geçiyorsun be çocuk !

İyiden iyiye kızar oldum Rüzgara.
Nefrete dönüşen sevgim bu hafta kendine gelebildi.
Ama yaptıklarıyla durumu körüklediğinin farkında bile değil. Üstelik gerçekten ondan nefret edersem bir daha geri dönüşü yok bunun eminim.
Onu sevdiğimi bile bile sevgilisiyle konserde çekildiği resmi atıyor. Bense hiç umursamaz tavırlarla odaklanıyorum resmi atma amacına. Gülüyorum falan ama öylesine. Sonra da susuyorum. Kendi de susuyor. Bence yaptığı hayvanlığın (!) o da farkında.
Yazımı tamamlamadan msn'den yazmasına çok sevindim.
+ Ben çıkıyorum muah..
- İyi geceler muah..
Öptüm ama öylesine.Kendi kendime triplere girmek istemiyorum çnk.
+ Yatmayı düşünmüyorum..
Umrumda bile değil naparsan yap. Büyük ihtimalle msj atmamı bekliceksin ama öyle birşey olmıcak (.)

Hiç yorum yok: