2 Mayıs 2010 Pazar

Dönem Ödevi

İlk not : Bu dönem ödevimin bir parçasıdır. İlham gelsin diye blogda yazım dedim hahah.
Gel ilham gel geeeel. Hanimiş kuş ?

Sayısal derslerden biri Geometri

Sayısaldan kaçmış bir öğrenciyim. Fizik kimya ve biyoloji ile geçen lise 2'nin sonrasında sadece matematik ve geometrinin bana zorluk yaratmayacağını düşündüm ve tm'ye geçtim. Ama pek de öyle olduğunu söyleyemeyeceğim.
9. sınıfta biz geometri görmedik. 10. sınıfa başladığımızda büyük bir hevesle çalışmaya başladım geometriye. Aldığımız yardımcı kitabı çözdüm. Hani zaten yeni kitaplar hep insanda çözme hissi yaratır ya bende de öyle oldu. Ama sınava girip zayıf alınca zaten karamsar öğrenci olan ben tamamen bıraktım geometriyi. İkinci dönem öğretmen değişince yeni bir başlangıç yaparım dedim ve tekrar sarıldım. Ve bu sefer tam sınırdan not aldım. Yani 45. Tamam geçtim bu sefer dedim ama ikinci sınavdan yine zayıf aldım. Ve geometrimi karneme 1 getirerek bitirdim lise 2'yi.
Bu sene geometride ikinci yılımız. Dönem başında hocalarla ilgili çok sıkıntı yaşadık. Neyse sonra bir hoca verdiler geometri dersimize. İtiraf etmeliyim ki hiç birşey öğrenmedim o hocadan ama
nasıl olduysa ilk defa zayıf almadım ve karneme geometrim 3 geldi. Tabi havalara uçtum ikinci dönem ne olacağını bilmeden.
Ve ikinci dönem geldi. Yine hoca değişimi. Yine bir bocalama. Yeni gelen hocanın otoriter olması ve derslerde zorlayacağını anlamak. " Dönem ödevinden en yüksek notum 50'dir. " demesiyle uçuklayan dudaklar falan. Kısacası korkuyla beraber oluşan önyargı. En sevmediğim özelliğimin tekrar devreye girmesiyle yapamayacağım ben demeye başladım. Ve öyle de oldu. İlk sınavımdan 04 puan aldım. Sanırım onu da hoca adıma ve soyadıma verdi. Bakalım kurtabilecek miyim ? Önyargımı silip başarabilirim ben diyecek miyim ? Hiç sanmıyorum.
İşte benim geometriyle serüvenim bu. Gördüğünüz gibi kendisiyle pek fazla anlaşamıyorum. Bazıları gibi onunla eğlenmesini bilmiyorum. Umarım önümüzdeki seneye kadar aramızı düzeltmeyi başarırız.

Hiç yorum yok: