7 Kasım 2010 Pazar

439379 8thjnkmnhekwrew4*3209*985 0

Başladım yine triplere, ağlamaya, yapamamaya, yapmak istememeye ya da yapmak isteyip devamını getirememeye.
Allahın belası ülkenin en boktan sınav sisteminin içine düşmüş olmaktan nefret ediyorum. Kasım ayında olup martta sınava girmekten kol gibi lys konularından da nefret ediyorum. Ötf den hiç anlamıyorum anlamıcam da biliyorum. Yarınki matematik sınavımdan 0 çekicem boş kağıt vercem.
Umrumda değil sınıfta bırakamazlar nasıl olsa. Gerçi müdür değişti bırak derse sıçtım. İyi yerlere gelmek yurt dışında okumak çalışmak herhangi birşey yapmak istiyorum ama bu gidişle zor. Bu salak saçma dünyasal şeylerle uğraşmak yerine intahar etsem öteki dünyayı da görmeyip yok olsam çok hoş olurdu. Zaten niye varız anlamış değilim. Beynimde ya da gözlerimde bir sorun var. Bence her tarafımda sorun olsun geberim gidim. Ama bildiğin geberim acı çekmeden pat. Şimdi bunları yazdım ya yarın ölüyomuşum sonra araştırma yapıyorlarmış bu yazıyı bulup ay yavrum içine doğmuş falan diyorlarmış. Güzel olurdu. Babanneminki içime doğmuştu bu da öyle olsa. Araba falan çarpsa mesala ? Anında tık.

Hiç yorum yok: