25 Aralık 2010 Cumartesi

İnatla Öss derim ben

Ygs ve Lys ikilisine hala öss diyen bir öğrenciyim. İçerik aynı ne de olsa. Sürekli vicdan azapları çekmekteyim ders çalışmayınca ya da Türkçe çözünce. Yığınla çalışılması gereken konular var. Yarım yamalak bilinenler ve unutulanlar da cabası. Hani bazen diyorum ben şimdi çalışıyorum ya Yukardaki bunları görcek hep bildiğim yerlerden soru çıkıcak ve ben çözücem. Bazen de tam tersi nerden bilmiyorsam ordan gelcek ve ben sınavda asabileşip oraya sıçıvericem. Bir de şunlardan çok korkuyorum : Dağıttıkları kalemin dandik çıkması, silginin iz bırakması, sınıfta saat olmaması falan. Bunlar ülkemin doğal halleri bilirsin. O da bana rast gelir onu da bilirsin demek istemiyorum. Son 92 günün içersindeyiz. 95 gün sonra Ygs'nin üstünden 3 gün kadar zaman geçmiş olcak. Neyseğğğ bak şimdi annem kapıdan uzattı kafayı "Kızım şuna takılma. Bak sonra yetiştiremeyeceğim diye kıçını yırtıyorsun." dedi. Haklı. Ama benim vicdan azabıyla yanıp tutuştuğumu, sırf bu yüzden blog yazarken şarkı bile açmayıp diken üstünde olduğumu bilmiyor bu kadın.
Gelelim bir de okula. Çok enterasan bir sınıfım var. Bir ders önce laf soktuğum insanla üçüncü ders konuşabiliyorum falan. Ya da hiç konuşmayan bir arkadaşımın bugün yaptığı espriye gülüp yetmezmiş gibi arkama dönerek yüzüne bakabiliyorum. Güya sınıf demiştim ama direkt kendimi anlattım. Neyse ben bir saçlarımı yıkayım sonra büyük ihtimal F) Uyku seçeneğini işaretlerim.

Hiç yorum yok: