27 Ağustos 2009 Perşembe

Face'de okey oynamak

Saat 1 sularında Çöpten Kız okey oynayalım diye tutturdu. Ben de havamda değilim fln deyip atlatmaya çalıştım ama Rüzgar da oyna diyince kıramadım oynadım. Bi de dün gece de okey oynamıştım . Rüzgar da biliyo tabi bunu. Bizimle oynamıyosun triplerinde konuştu. Kabul etmek zorunda kaldım bende :/
Çöpten Kız'ın masasına oturdum. Karşıma Rüzgar geldi.. Ama kesinlikle ayarlanmış bişi değildi. Ve Rüzgarla eş olduk.. Zaten bunun daha ötesine geçemicez ki..
Onlarla okey oynamak istemedim çnk aynı ortamda bulunduğumuz her an acı çekiyorum..
Yaşadıklarım geliyo aklıma ..
İlerde olmasını istediklerim..
Olmıcağını bildiklerim..
Ve okey oynamaya başladıktan sonra yine aynı şeyler oldu.. Rüzgar her bitişinde " Bu senin içindi aşkım :) " dedi Çöpten Kız'a .
Ben hiç bitemedim..
Hep bitsem nolcaktı ki.. ?
Rüzgarım bu senin içindi diyebilcek miydim ..
Rüzgar bu düşüncelerle boğuştuğumu bilmeden şakasına " Bi daha benim eşim olma xP " gibisinden konuştu. Ve şaka olduğunu bildiğim halde o bile dokundu bana.. Bıraksaydın da bari onun keyfini çıkarsaydım Rüzgarım..
Çöpten Kız da bitemeyince bana takıldı. " Sen uğursuz geldin xP " fln dedi . Bende " Siz ısrar ettiniz keyfimden mi geldim. Hem niye uğursuz diyosun ki aşkta kazanın diye uğraşıyorum işte. Daha ne istiyosun :) " gibisinden konuştum.. Ama onları söylemek hiç bu kadar kolay olmadı.. Karşımda Rüzgar ve yanımda Çöpten Kız varken ne kadar kolay olabilir ki .. Rüzgar anladı bence ne demek istediğimi.. Sessiz kalmadı ama anladı..

Keşke sonsuza kadar eşin olabilsem Rüzgarım..
En kötü günlerinde elini tutabilsem..
Ve en mutlu anlarımı seninle paylaşabilsem..

Sence de güzel olmaz mıydı ..?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bi fena oldum yaa. Cidden bak özellikle Siz ısrar ettiniz keyfimden mi geldim. Hem niye uğursuz diyosun ki aşkta kazanın diye uğraşıyorum işte. Daha ne istiyosun :) " bölümü. Kessen diyemem bacım ben.
ne diyim elimden hiç bişi gelmez...

G. dedi ki...

benimde elimden bişi gelmiyo bacım :/
içimdeki o küçücük umut parçasını da kaybedene kadar katlanmak zorundayım..

єรקєгคภzค dedi ki...

aynen çok fena oldum...belki bigün hepsi gerçekleşir..inşallah..

G. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
G. dedi ki...

eskiden gerçekleşceğini düşünürdüm ama yavaş yavaş kaybediyorum o umudu..
yine de inşallah gerçekleşir demekten alıkoyamıyorum kendimi..