19 Ağustos 2009 Çarşamba

Heimdall'a özel..

Bu güne kadar çok fazla bahsetmediğim birinden bahsetmek istiyorum..
Abim..
Abi kavramı sözlükte "yaşça büyük erkek kardeş " olarak geçsede bizimkisi öyle bişey değil..
Tamamen farklı..
Bambaşka.

Bir zamanlar kavga ettiğim ve o zamanlar Rüzgar'ın kardeşim dediği kankası olarak nitelendirdiğim kişi.. Ama artık o benim için de bir değer taşıyo. Hemde fazlasıyla..
Ve bu aralar o da benim gibi .. Karmakarışık bir hayatı var. Zor bi dönemde geçiyor.. Ama geçicek. Biliyorum..
Bugün de konuştuk.. Mutlu değil belki ama umutlu.Kararlı.
Bugün de konuştuk dedim ya.. Konuşmak insanı gerçekten çok rahatlıyor. Tabi karşındaki seni anlıyorsa etkili oluyor. Ben abimi anladığımı düşünüyorum.. O da beni anlıyor. Ama insan bazı şeyleri konuşamıyor bazen. Belki gücü olmadığından.. Belki de istemediğinden.. Kim bilir.
Abimi ne kadar anladığımı düşünsem de insanı en iyi kendisi anlar. Ve bunu bildiğimden ona da bir blog aldık. Eminim ki içinden geçenleri en iyi şekilde yansıtıcak açtığında bomboş duran o sayfaya. Ve yine eminim ki diğer tüm insanlar kendinden bişeyler bulucak onun yazılarında.

http://heimdall-ticktock.blogspot.com/ belki de en çok sevdiğimiz bloglardan biri olcak :)
Aramıza hoşgeldin abicim..
Aramıza hoşgeldin Heimdall.

Hiç yorum yok: