29 Ağustos 2009 Cumartesi

Okey oyuncusundan yeni bir mail aldınız.

Face'de Rüzgar ve Çöpten Kız'la okey oynamaya baya alıştım sanırım.. İlk tekliflerini isteyerek kabul etmemiştim ama dün gecekini isteyerek kabul ettim. Çnk bazı şeyler içimde kalmıştı ve suyu yüzüne çıkarmam gerekiyodu (!)
Bu sefer okeyde ikisi eş oldu.. Benim karşıma başka birisi geldi ki çok fazla taktığımı da söyleyemicem. Hatta baya iyi bi ortak olduk çnk genelde kazanan biz olduk. Hatta ben açtıkça Rüzgar " Ooo aştın kendini ." fln yaptı. Bende "Hep öleydim de dün keyfim yoktu ondan açamadım . " fln dedim. Çöpten Kız da bitemedi. Sonra ben bi ara üst üste iki kere açtım ve bunun da üstüne Rüzgarla aynı anda aynı şeyi yazdık. Rüzgar " Sanırım uğursuzluk bendeymiş karşıma gelen açamıyo xD " derken bende " Rüzgar sanırım uğursuzluk sendeymiş bak bgn açtım ." dedim. Gülüştük fln ..
Sonra benim eşim ona dediğim " İyi bi çift olduk . " türünden lafları çok fazla gözünde büyütüp " İstersen biriniz face'den ekleyin yine beraber oynarız ." dedi. Ee ben eşi olduğum için bu teklifi üstüme almak zorunda kaldım ve " Yok önemli değil buralarda karşılaşırız yine. " diyerek geçiştirmeye çalışırken Rüzgar " Dostum istersen beni ekle . " dedi. Çocuk da kabul etti. Sonra msn'den Rüzgar'a hayatımı kurtardın diyerek teşekkür ettim. O da ne demek dostum gibisinden sırıttı. Ve tekrar okey masasına geldiğimizde bayan bi eş aramaya başladım. Hahaha xD Tabi bulamadım orası ayrı .
Sonra bi ara Rüzgar rahatsızlandı ama Çöpten Kız'a söylemedi. İçeri gitti biraz kendine geldikten sonra tekrar oynamaya başladık. Bu sefer Rüzgarla ben eş olduk çnk Çöpten Kız kendi arkadaşını almıştı oyuna. Rüzgarın sinir katsayısının tavana çıktığı geçen gece tartışmalarına sebep olan kız rakibi olmuştu. Evet bu kız o kızdı.. Ee durum böyle olunca Rüzgar baya hırslandı .. Ee doğal olarak bende.. 3 el oynadık ve üçünü de biz aldık . Rüzgar'a " Dün için kendimi affettirdim mi ? Hiç bitememiştim ya o bakımdan xD " dedim. O da " Fazlasıyla dostum xD " dedi ve mutlu sona bağladık..

Sonuç olarak herkes alması gereken msjı aldı :
* Ben , hem Çöpten Kız'a hem de Rüzgar'a uğursuz olmadığımı kanıtladım..
* Merve kazanamayarak herşeyin okeyden ibaret olmadığını , hayatta bazı şeylerin -mesela bir çiftin mutluğunun- daha öncelikli olduğunu görmüş oldu.
Tabi anlayana..

Son yazdıklarım da tıpkı Desperate Housewives 'ın bölüm sonu gibi oldu xD

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kızım şu okey maceraları öldürecek beni haaa xDxD

G. dedi ki...

hahaha xD
daha yazmadıklarım var bu kadarla bitse yine iyi xD