19 Ağustos 2009 Çarşamba

Mimlimimi.com

Kaç gündür mimli mimli dolaşıyorum ortalıkta. Kendimi mahkum gibi hissedince artık buna bir dur demek gerektiğini , aklanıp paklanma vakti olduğunu düşündüm. Bitter , bacııığm hayatım boyunca senin gibi karalanmış bi kız olcağımı fln mı sandın ? Kara kız seni .aolöexfr. Bu arada yazı rengi senin için. Çikolata kahvesi. Nasılsa artık yeni uydurdum. Mimlediğin teşekkür etme tarzım da bu.

Hangi şehirde yaşıyosun ?

Bu sorunun cevabını alınca bi ayrımcılık yapılcağını düşünüyorum. Ama yine de söleyim madem ayrımcılık yapcaksınız beni de kayırın. aslkmewrwqe. İstanbul . Köprünün ayağının olduğu yakada yaşıyorum.
Evet köprü tek ayaklı.


Mesleğin ?

Öğrenci demek ağız alışkanlığı olmuş. 6 sene sonra çalışırken bana " Mesleğin ne ? " dicekler. Ben caaağnım güzel mesleğimi (bkz. ekonomist/ bkz. psikolog / bkz. iç mimar / bkz. filozof (!) / bkz. bakcak bişi kalmadı. ) unutup " Öğrenciyim." dicem. Adam önce suratıma sonra bedenime bakıcak. "Hiç yaşını göstermiyosun sulak yerde mi büyüdün ? " dicek. " Höe ? " dicem. Sonra yanlışı düzeltmeye çalışcam. Fakat elimden iş imkanım gitmiş olcak. Çnk demin konuştuğum adam SABANCI 'nın sahibi olcak. ( Sakıp Sabancı değil tabiki. Abartmayın. Ruhlar aleminde iş aradığım fln yok benim. O zamanki sahibi kim olcaksa o adam benim konuştuğum adam olcak işte.) Neyse bi meslek sorusunu daha fazla uzatmaya lüzum yok. Ben kendi şirketimi kendim kurabilcek bi kapasitedeyim. O herşeyin sonun SA eklerse bende SU eklerim. Mesela BlogSA değil de BlogSU olur.

Blog yazmaya başlama kararını ne zaman aldın ?

Melis çok yazardı. İyi yazardı. Hoş yazardı. Özendim. Dile getirdim. Tuttu kolumdan çekti . Gel yaz dedi. Elime kalem yerine klavye verdi. Okuma bayramı yerine yorum yaptı. Öyle yani.

Ne kadar süredir blog yazıyorsun ?

Bu yazıma başlayalı bi 15 dk. fln oldu heralde.

Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin ?

Bu nasıl bir sorudur ? Meraklar içindeyim. Yaşlı bir kadını huzurevine göndermiş muamelesi yapma bana be.

Pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir ?

Yarışmaya katıldığımı daha önceden söleseydiniz bi antreman fln yapardım. İlk üç de açınca madalya vercen sanki.

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu ?

Evet aslında bloğum da çalıntı. Aslında şuan bunları gerçek sahibi yazmıyor. Onu da arakladım.

Bloğunda hangi konularda yazmak seni mutlu eder ?

Tabiki de kişisel. Genelde de bAŞKa bAŞKa olur bu yazılar.

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur ?

Bir yazısını okuyup karar veriyorum buna genelde. Sanırım eklediğim kişilerin hepsi de kendi hayatını klavyeye (kaleme) almış. Hoşuma giden de bu işte.

Blog arkadaşlarınla buluşma, bir araya gelme fikrine ne dersin ?

Bu sorunun hazırlanmasına Bitter'in katkısı ne kadar oldu ? xD
Evet soruya soruyla cevap veririm.

Bu soruları kim(ler) cevaplasın?

Kakaolu Çikolatam <3 bi de Esperanza xD



4 yorum:

bitter dedi ki...

canımmmmmm!! valla o son soruyu ben hazırlamadım. hiç bi katkımda yoh valla bak :)
bide yazının rengine taparım senini teşekkür ederim =)

Uykulu Su dedi ki...

suss suss yemezler sen hazırlamışın belli =0
bende sana taparım xP

єรקєгคภzค dedi ki...

teşekkür ederim bebişim yazdım bende:)

Uykulu Su dedi ki...

tmm cnmcm okucam birazdan =)