14 Ağustos 2009 Cuma

Tatil içeriksiz tatil dönüşü yazısı

Tatilde yazı yazmayı nasıl özlediim anlatamam lağn. Elime kalem kağıt alıp yazım dedim kaç defa ama bi türlü beceremedim. Yazabildiğim tek şey gelince yazmam gerekenlerin başlıkları oldu. aslköcerw.
Bloğum da bloğum diye sızlandığımdan g
elir gelmez bi özlemle açtım ama bu sefer de yazamadım lağn O_o. Sabahın 7.30'u olduğunu ve gece boyu otobüste uyumadığımı da eklemek isterim yani. Yazı yazma yeteneğimi kaybettim diye sevinenleriniz için yeni bir bildirim daha var xD
bkz. Bitter'mle demin yazılarımız üzerinden konuşurken banaaa süppeeer ötesi bir teklifte bulundu. Bu arada niye hala birbirimizden msn adreslerimizi almadığımızı da anlayanınız varsa bana da anlatsın. Neyse süpper ötesi o teklifi açıklamak da bana düşüyor sanırsam. O zaman en başa dönüp anlatım. Bunlar (bitter-esperanza-hayat beceriksizi) benim yokluğumda bi blog almışlar efenim. İçine beni de koymuşlar efenim. Tiramusu sevmediğimden bilem bahsetmişler. aslekmcew. Sonra Bitter'mlen bir ruhu ikiye bölüp yaşadığımızdan fln da söz etmişler. Hadi gel de katılma onlara . Katılmaz mıyım bee ! Katılırım tabiki . Haydin kesin kırmızı kurdelemizi !!!
Bu arada çok öküz olduğumu farkettim. Cici kız modlarında 3ünüze de teşekkür ederim .
* Cici kız modlarında dememin sebebi misyonumuza uygun olması gerektiğini düşündüğümden xD
Bu arada hoşbulduuuuuuuuuuum =)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşşgeldin baggcım :)
iyikide geldin iyikide katıldın bize :)

G. dedi ki...

hoşbuldumm bağcıııım xD
hemde çok hoş buldumm (a)
ortak noktalar çoğalıyoooooor xD

Adsız dedi ki...

Mimlendin bu arada bağğğcım :)

G. dedi ki...

niyeee kiiiiğ .(