15 Eylül 2009 Salı

At kendini pencereden.

Cidden kendimi pencereden atmam lazım. Son günlerde " kaş yaparken göz çıkarım da boşa gitmesin bari " modundayım. Hayatımdaki önemli 3 kişilikle de kavga edip 2 siyle eski halime döndükten sonra hala daha 1 iyle bozuk olduğumdan ruh halim henüz kendine gelemedi.
Yavru Ceylan'ımla en sonunda msn'de konuşabildik. Aramız eskisi gibiydi. Hatta facedeki yorum konusu açılmadı bile. Ama insan bazen hiç yapmıcağı şeyleri yapabiliyo ve karşı taraf da hiç takmıcağı şeyleri sorun edebiliyor. Tabi tüm bunlar sizin aranıza girmiyosa gerçek dost olduğunuz ortaya çıkıyor. Ve evet biz Yavru Ceylan'ımla gerçek dostuz.
Rüzgar'la da fazlasıyla iyiyiz. Ama hep bu kadar iyi olduktan sonra bişeyler ters gidiyo ve bozuşuyoruz. Umarım öle olmaz.
Abimle aramız tam düzelmeden ben daha da beter sıçtım. Yani sıçtım ifadesi gerçekten doğru bi kullanımda şuan. Face'de okey oynarken renkli olmasın istedim. Rüzgar da abime sordu . O da hyr dedi ben ısrar ettim derken " sadece bişi istemiştim :( " dedim. O da " Bende senden istemiştim." diyerek lafı oturttu. " Tmm sustum." dedim ve konu kapandı . Sonra bana bişi demediler zaten. Ortaya laf attı sürekli abim. Ben öylesine cevap verince suskun oyuncu modlarındayım diye takıldı. Gördüm ama aynı zamanda Yavru Ceylanımla konuştuğumdan-onla da hafif bozuk olduğumuzdan geç cvp yazmak istemedim çnk- yazamadım. Daha doğrusu yazdığımda geç kalmıştım.. Çnk ikinci defa Uykulu Su ! demişti ve ben de pardon msn'e dalmışım diyerek daha da beter takmadığımı -ki alakası yok- gösterdim. Sonra " Siz konuştuğunuz için bölmek istemedim." fln desem de bi işe yaramadı. Çıkarken de takmayanlara da bb diyerek tepkisini koydu. Msn'den " Görüşürüz :/ " dedim. Umrumda değil dedi ve çıktı.
Bugün de konuşamadık zaten. Hala sinirli mi bilmiyorum :/
Umarım onla da düzeliriz..
Çnk ona abi diyebilmeyi çok özledim..

Hiç yorum yok: