17 Eylül 2009 Perşembe

Teyze-Rüzgar konuşması & hiiiiğ modu

Evet.
Ve yine evet.
Evet evet .
Eveeeet Rüzgarla teyzem msn'de konuştu. Hani beklenen an sonunda gerçekleşti falan demek isterdim ama pek de öle olmadı. Sanırım bu konuşmadan mutlu olan tek kişi teyzem. Çnk şuana kadar bu konuyla ilgili düşüncelerini sadece dinledim. Ama teyzem bunları uygulamamı da istedi . Ve ben umursamadığımdan o da Rüzgar'la konuşmayı tercih etti.

Odama geldiğimde Rüzgar'ın konuşma penceresini açmış , başka şeylerle ilgileniyodu. Ve gözlerimizle konuştuktan sonra Rüzgar'a çok da sıcak olmayan bi ifadeyle - nasılsınız Rüzgar bey - merhaba demeyi tercih etti. Tabi ben de - her ne kadar teyzemin bizde ve pc başında olduğunu bilsede- msj attım. Sıradan bi merhaba konuşmasından çok teyzemin sinirinin bir kısmını dışa vurduğu bi tanışma oldu. Konuya nerden nasıl geldiler tam hatırlamıyorum ama gençlerin gelecekle ilgili karamsarlıklarından kaderimizi kendimizin çizebiliceğine kadar geniş bi konu üzerinde konuşmayı tercih ettiler. Başlarda çok anlaşamasalar da son olarak ortak bi nokta bulup benim de ısrarlarımla fazla uzatmayıp konuyu kapadılar. Tabi kapanan sadece bu konu oldu. Çnk daha sonraki konuşmama tamamen Rüzgar ve benimle ilgiliydi. Başlarda teyzemin tepkileriden korktuğumdan sadece yusuflamıştım ama bu konuşma üzerine hem duygusal moda bağladım , hem de bazı şeylerle yüzleşmek zorunda kaldım . Zaten çoğu zaman okumamaya çalıştım ne yazdıklarını tabi dayanamadım.
Bu konunun açılmasına teyzemin başta Rüzgar'a benim ondan çok bahsettiğimi sölediği cümle sebep oldu. Çnk Rüzgar şakayla karışık kendisinden nasıl bahsettiğimi sordu ve o an teyzemin beklediği andı. Teyzem Rüzgar'a cevap olarak " Çok da iyi olduğunu söylemicem." dedi ve ben o an atlayım o zman modunda pencereden kafamı uzatıp derin bi nefes aldım. Çnk korktuğum anın adım adım geldiğini hissediyordum. Yatağımda pikeme sarınık bi halde bağdaş kurup iki karış suratla yazdıklarını okumaya başladım.
Ve vardıkları ortak nokta : Rüzgar'ın varlığının beni üzmesi oldu.

Bunu Rüzgar kendisi de kabul etti. Sonra teyzem benim halimi görüp konuşmayı sonlandırdı. Ama Rüzgar herşeye rağmen teyzemle tanıştığına mennun olduğunu belirtti.
Tüm bunlara rağmen bu konuşma ile Rüzgar'ı bir kere de tanıdığımı anladım. Çnk o herşeye rağmen saygızlık yapmadı ve 30 yaşında bi insanla bile rahat iletişim kurabildi. Hem tüm dürüstlüğünü konuşmaya yansıtarak.. Hoş insan olucam diye yalakalık yapmayarak..
İşte benim Rüzgarım..
Sana olan sevgim başkaları ne yaparsa yapsın bitmicek.
Bu sadece benim elimde..
Yüreğimde..

Hiç yorum yok: