11 Eylül 2009 Cuma

mimlimimi.com ' x2


İki saattir -abartı tabiki- giriş yazısı düşünüyorum ama bi türlü bulamadım. En iyisi şak diye teşekkürle başlamak sanırım. Teşekkürler Bitter :)
Gerçi mimleyerek beni ve okuyucuları zahmete sokmana gerek yoktu çnk ikimizin yazcakları büyük ihtimalle aynı şeyler olcak . Ne de olsa aramızda çözemediğimiz bir bağ var asemcekw . Çözen olursa ödülüm yeni bir mim hahaha xD
1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 yaratıcı bloggerı ödüllendirin
5- 7 bloğun linkini yayınlayın
6- Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

+ 1-2-3 yapılmıştır. Görev başarıyla tamamlandı.
- Tamam.
Ve 4..

7 kişiyi nası çıkarıcam merak ediyorum. Ciddi merak ediyorum ve pek de umutlu değilim böhüü. Bu arada sıralamada en sonda olanlar lütfen sitem etmeyelim !
İşte Blogger Dünyasının 7 Harikası :


5 . madde de sanki 4 'ün yanında cevaplandı sanki O_o

6. için söz veremem cidden çok üşendim .

Ve beklenen an geldiiiiiii !!! Şakşaklar yükselsin lütfen.

  • Tek başıma yemek yemekten hiç ama hiiç ama hiiiiç hoşlanmam. Sırf bu yüzden okul dönüşünde anneme mutfakta oyalanması için yakarıyorum.
  • Eğer hava aydınlıksa uyumak benim için bi kabusa dönüşebiliyor. Bkz. Sahur sonrası.
  • Sinirlendiğim zamanlarda uyurum. Üzgün olduğum zamanlar da buna dahil tabi.
  • Rulokat yemeye doyamam .
  • Odam topluyken bile kalabalık olmalıdır. Tenha bi evden cidden hoşlanmıyorum
  • Çok zor susarım. Okulda millet nerdeyse yanında damacana getircek ben bi şişeyi bile bitiremiyorum.
  • Bi de serviste milletin dırdırına , taşlı yollara , kulağımdaki mp3 ve kucağımdaki kitaplara rağmen çok rahat uyurum. Hatta sırf bu yüzden geçen sene 9. sınıf olan bi çocuk bana Uyuyan Güzel lakabını takmıştı. Hahaha.

Biri beni durdursun yoksa maddeler 7 değil 77 tane olcak . Bu arada kendimi baya iyi tanıyomuşum . Dimi ?


Saygılar efenim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahah yirim. Sen değilde, ben seni baya iyi tanıyormuşum olum jfkdbkfda

G. dedi ki...

ahahaha bende seni yiriim yiriiiiiiiğm lağn xD
tabiki tanıcan vv
boru mu 11 yıl oldu <3

Adsız dedi ki...

atık "bende bende" demekten bıktım ama bende yaaa!!!
hiç su içmem
yanlız yemek yemeyi sevmem
rulakata taparım...
her yerde uyuyabilitem vardır:)
kara sevda lan k: =)

G. dedi ki...

ahaha biliyodum zaten böyle olcağını xD bi gün kendimizle ilgili şeyleri yazalım habersizce ve aynı anda fln yayınlayalım bakalım neler ortak olcak xD
bu arada kara sevda k: xD