12 Eylül 2009 Cumartesi

İki soruya cevap.

Bir de seni başıma taç yapardım..

Nickimde yazıyo evet. Amaçsızca yazılmış bişey de değil kabul ediyorum. Hatta öyle bişey ki bu sadece tek bi amaca da yönelik değil. Yazmakla yazmamak arasında kaldığım da doğru. Ama sonuç olarak yazmam gerektiğini düşündüm ve yazdım. Yani belki de rahatlamak içindi. Kimseye gönderme yapmak amacında değildim desem de yalan olur heralde. O sözün kime gidiceği apaçık ortada çnk. Ama buna rağmen Rüzgar bana sorduğunda inkar ettim. Ya da inkar etmek zorunda kaldım. Çnk " O konu kapandı." demiştim ve tekrar açmak yersiz bi davranış olurdu. Hani son çare kendimi acındırım bari diyen kızlar vardır ya. İşte onlar gibi. Hiç hoşlanmam bu tür davranışlardan fakat şuan bulunduğum durum nefret ettiğim şeyin ta kendisi. Ne bi eksik ne bi fazla. İşte o yüzden inkar ettim.

Hem nasıl diyebilirdim ki ?
" Evet başıma taç yaptığım kişi sendin. Ama bir zamanlar.."

Yani bu söz söylenebilir mi ?
Söylenmez.
Söylenmemesi daha doğru bence. Çnk dilim dese bile kalbim demicek biliyorum. Yani gerçek olmayan bişeyi de sırf cevabını alsın diye sölemek çok saçma. Ama en azından okuyunca bişeyleri düşünmesini istemiş olabilirim. Dedim ya birden fazla amacım vardı diye..

Yazmam gerekiyodu ve yazdım . Belki de kalbim içindi. Ya da Rüzgar.. Bunun cevabını gerçekten bilmiyorum.
Tabi Rüzgar ne düşündüğümü bilmediği için bana sitem etti. Haklı evet. Sölemediğim için değil ama inkar ettiğim için haklı. Dediği gibi ikimiz de aptal değiliz ve o cümle bi mana taşıyodu. Ama kesinlikle ondan bişeyler saklamakla alakası yok. Bugüne kadar birçok şey paylaştık. Yine de bunun tek taraflı olduğunu ve benim bişiler sakladığımı söledi.
Peki şunu hiç düşündü mü ?
Benim sana "senden başka" anlatcak bişeyim var mıydı ?

Ve bu yazı senin içindi Rüzgar..
O iki sorunun cevabını alman içindi..

Hiç yorum yok: