9 Eylül 2009 Çarşamba

Bir Kadın ve Bir Erkek.


Başka birine akıl vermek çok kolay..
Seni üzen birini unut demek..
Aklını kullanamayıp hala yaşadıklarının etkisinde kalmaya devam edenlere sitem dolu laflar etmek..
'Unutamıcam diye birşey yoktur.' cümlesini diğer insanlara inatla kabul ettirmeye çalışmak..
Herşeye rağmen güçlü olmasını ve hayata kaldığı yerden devam etmesini söylemek..

Hepsi çok kolay gerçekten..
Ve aynı zamanda çok boş.
Bikaç saat önce tüm bu lafları yeni yeni konuşmaya başladığımız bi arkadaşıma söylerken buldum kendimi. Israrla kabul etmedi ve ben buna rağmen devam ettim.. Aslında söylediklerime ben de inanmıyodum. Ama söylemekten de vazgeçmedim.
Belki o kabul ederse bende kabul ederdim.
İnanırdım kendime başka bi yol çizmem gerektiğine..
Birimizden biri yaşadıklarını geride bırakıp adım atsa belki diğerimiz de arkasından gidicektik. Ama yapamadık.
Yapmamız gerekenleri ama yapamadıklarımızı bildiğimiz halde durumu kabullenmiş görünmenin en iyisi olduğunu ve acımızı yaşamayı tercih etmiştik.
Tek farkımız bizi üzen kişilerdi..

O bi kız için acı çekerken, ben tam tersi bi erkek için bu haldeydim..
İkimizde bu kişileri yakında tanıyoduk ama farkında değildik.. Ya da sadece o farkında değildi. Çnk ben onu üzen kişinin kim olduğunu Rüzgar sayesinde biliyodum. Ama o beni üzenin yakın arkadaşlarından biri olan Rüzgar olduğunu bilmiyodu..
Ve bilmicek de..

Çnk o konu kapandı.

...


+ Özür dilerim..
- Özür dilicek bişi yaptın da bnm mi haberim yok ?
+ Var Uykulu Su..
- Hmm.. Neymiş ?
+ Seni reddettim.. Affet beni.
- Önemli değil Rüzgar.. O konu kapandı.

+ Peki..
Ve herşeye rağmen gülümsemeye çalışırsın..

- =)

Aradan sadece bir dakika geçtikten sonra :

+ Uykulu Su ?
- Efendim ?
+ Bitanem.. İyiki varsın.. Muah.. Seni çok seviyorum ben. Çok..
- Sende iyiki varsın Rüzgar. İyiki varsın.. Bende seni çok seviyorum. Muah..

Affetmeli miyim seni Rüzgar ?
Gerçekten hakediyo musun bunu ?
İnan bilmiyorum..
Ama o konu artık kapanmalı.
Ve bu konuşmanın üstüne bir daha açılmamalı.

8 yorum:

єรקєгคภzค dedi ki...

affetmek... bilmiyorum.
gerçekten hakeden affedilmeli.
gerçkten hakeden..

Uykulu Su dedi ki...

kesinlikle haklısın cnm..
affettim demekle bitmiyo herşey..
eğer kalbimden söküp atabilirsem gerçekten affetmiş olucam ..

bitter dedi ki...

bacım mimlenim seni :)

Uykulu Su dedi ki...

oo may gad !
tmm bacım yazarım xD
"saol <3" mu desem "yoksa saol !" mu desem bilemedim xP

bitter dedi ki...

"saol k:" de :)
anladın...

Uykulu Su dedi ki...

ahahaha xD
anladım tabikiii ;)

Ayyaş zenci dedi ki...

evet uykulu... şimdi sıra sende.. eğer affedersen kafamı kırarım. Evet kendi kafamı! Çünkü bensiz yapamazsın biliyorum.

Uykulu Su dedi ki...

ahahaha xD
bu da farklı bi bakış açısı tabi.
en iyisi ben kendi kafamı kırım herkes rahat etsin xP