15 Haziran 2009 Pazartesi

Cevap Aranıyooooor !

Anlamadığım iki şey var :

1) Neden feysbuk'da beğen tuşu var da tiksin tuşu yok ? Belki ben muhattap olmadan alttan alttan o kişiye gönderme yapcam ? Hee ? Olamaz mı ? İlla yorum yaparak mı düşüncelerimi belirtmek zorundayım yani ? İstemiyorum lağn !

2) Neden insanlar aile olmak için 3 ve üzeri çocuk yapıyorlar anlamıyorum. (başbakan öle dedi demeyin öncesini de biliriz biz !) Adamın cebinde parası yok ama karısının karnında bebeği çoooook. Ben tek çocuğum mesela . Ne yani biz aile değil miyiz ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aile; anne-baba ve çocuklardan oluşan en küçük sosyal birim.
Siz aile değilsiniz. :P

G. dedi ki...

ezdi lağn :(
yazık değil mi bana vv
ayrıca çekirdek aile kavramı var taam mı vv
sanki senin 31099432 tane kardeşin var altı üstü 1 tane . olmayabilirdi de vv