11 Haziran 2009 Perşembe

Sabah Cinneti Part 1

*Sabahları gerçekten uyuzumdur.

Sabah(!) 11.30 sularında uyanmamla karnımdan gelen seslerle kulak zarımı kaybettim.Yine de soluğumu mutfakta almaktan vazgeçmedim .Kuzenim Çok Bilmiş'i ekmek alsın diye köşedeki bakkala (aslında büfe ama benim için bakkal.çnk herşeyi gözümde büyütme gibi bi huyum vardır. aksledmcesj) yolladım.Birkaç dk. içinde elinde taptaze ekmekle geri dönüş yaptı.Ohh mis.(kahvaltı öncesi azcık ucundan da yürütmedim diyemem)
Sonra omlet yeme isteğimle tavayı çıkardım. Ama tava boş kaldı lağn. Çünkü bizim tavuklar menepoza girmiş. alşekdöcdrew. Ben de kuzenim Çok Bilmiş'i yine bakkala yollamak zorunda kaldım.Eline de bozuk paraların hepsini boşalttım. 2 yumurta kap gel bakiiiimm evladım diyerek yolcu ettim. Ama 3 yumurta ile geri döndü. Evet evet 3. Yazıyla üç . Rakamla 3. Romen rakamıyla da III .
Şimdi söyle bakalım bakkal amca ben kalan tek yumurta ile kek mi yapcam ? Yada yanlız kalmasın zavallı diyip bi tane de ben mi yumurtlıcam ? Tokuşturmak için bile 2 yumurta gerekirken ben tek yumurtayı afedersin ama nereme sokucam ? Bu düşüncüler içinde gelip giderken kuzenime durumu anlattırdım.
Sebep de şuymuş : Ben 3 yumurtalık para vermişim. Lağn bakkal amca 2 yumurta ile para üstünü vermesini akıl edemicek kadar "mal" mısın ? Ee ama sen görürsün bundan sonra tek yumurta parası yollayıp 2 yumurta istemezsem bana da Uykulu Su demesinler (!)

Hiç yorum yok: