11 Haziran 2009 Perşembe

Çok Bilmiş Aslında Hiç Bişi Bilmezmiş

Benim kuzenim salak (.)
Salak (!)
Salak (!)
Cidden Salak (!)
Sabah kahvaltıda " Abla 2 hafta kaç gün ? " dedi.
Ben de hazıra konmasın diye
" Bir hafta kaç gün ? " dedim.
(çnk cevabını bildiğinden emindim.)
O da " 7 gün " dedi ve arkasına da
" O zamn iki hafta da 7+7 gündür. " dedi.
Hesapladı ve 14 sayısını buldu.Buraya kadar insanüstü bir zekası olduğunu düşünebilirsiniz (!)
Kendisinin 2. sınıf öğrencisi ve 3. sınıf adayı olduğunu da dipnot olarak ekleyim. Sonra oturma odasında bi kağıt buldum ve okumaya başladım.Tatilde yapıcaklarını yazmış ve iki haftaya 20-25 gün demiş.
Tekrar iki haftanın kaç gün olduğu konusunda onu bilgilendirdim.
2 hafta = 14 gün
Annesi geldiğinde iki haftaya yine 20-25 gün dedi.
İşte o an ağzının ortasına 20-25 kere elimin tersiyle çarpasım geldi.

Hiç yorum yok: