12 Haziran 2009 Cuma

Karne Tantanası Part 2

+Günün anlam ve önemini bildiren konuşmamızı yaptıktan sonra sözü UYKULU SUYA bırakıyoruz.
- Teşekkürler =)

Lağn çok matraktı bgn. Okula gider gitmez başkan olarak kayıp sınıf defterini arama çabalarına giriştim.AKUT' un da yardımıyla sağsalim müzik odasından çıkardığımız defterle tedavi için soluğu müdür yardımcısının odasında aldık. Zaten gidiyormuş. Yerine tarihçi gelcek. Ööf lağn :( Cidden üzüldüm ama .
Sonra karnelerimizi dağıtıcak bir hocamız bile yoktu :( Biz öksüüüüüz , biz yetiiiim :( Neyse dışardan geçen bir hocadan yardım istedim de öyle kavuştuk karnelerimize.
Sonraa bizim meşhuuuuuuuuuuur çenesi düşük müdürümüzün konuşmalarına maruz kaldık. 1 saat de öylece geçti gitti.Ama dikkat ettim de fazla konuşmadı sanki O_o . Ya da bi ara ölü modlarında takıldığımdan hatırlamıyorum. Sonra tam hapşurcağım sırada Sırık elini kafama "Lağn başına harbi güneş geçmiş." diye koyduğundan tüm şevkimle beraber hapşuruğum da içeri kaçtı.
Tabi en sonunda servis şöförlerini bile saatlerce okul bahçesinde tuttuğumuz uzuuuuuun vedalaşma sürecine girdik.
Kaç insan tarafından öpüldüm ?
Kaç insan benim tarafımdan öpüldü ?

CEVAPSIZ !
Ama bir tek Rüzgarla tokalaştığımız zaman genel hatlarıyla hafızamda. Görüşürüz dostum dedi sanırsam.Yani dostum dedi :/ Önemli olan da o. Dikkatler o kelimeye yoğunlaşsın lüften.edkljmkerfw.
Sonra Çöpten Kız ve arkadaşlarının yanına gittim.Onlarla fln da vedalaştık derken Rüzgar yanımıza geldi.Sevgilisinin arkadaşlarıyla da vedalaştı. Tabiki de konu bu değil. Çöpten Kız bizim önceden vedalaşdığımızı görmedi ve onun yanında vedalaşmayınca mutluluk duydu bence.Ama sadece bence.

Bi de bugün Çöpten Kızla Rüzgarın 5. ayları :/

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hem lokum hem bokum.asbdçkjbn.

G. dedi ki...

aksjehjn cderw
eşek seni xD
o nası bi yorumsa artık teşekkür mü etsem küfür mü etsem bilemedim xD