13 Haziran 2009 Cumartesi

Biber Dolması Isıtma Çabası

Annemle babam demin benden habersiz oturmuş yemek yiyorlar.Hem de caaaağnım yeşil biber dolması. Tabi bu esnada burun deliklerim devreye girince kokuyu takip edip yanlarında bittim !
+Hani bana ?
- Aç dolabı al .
Vallahi sağol anne ben bilmiyordum.Bazen gıcık oluyorum yemeği bile kendin ısıt diyo.Sen ısıt.Anne değil misin ? Sen ısıt.Banane.
Neyse bu sefer mazur gördüm çnk arkadaşlarına gitceklerdi.Tabağa koydum babama verdim.(görün işte yemeği bile babam ısıtıyo. yazık yazık. yok lağn dalgasına dedim. mikrodalga babamın arkasındaydı çnk.yine kıyamadım bak anneme. yanlış anlamayn diye açıklama bile yaptım. asleköcerw)
Tabağı babama verirken ;
" Baba şunu düdüklü tencereye koysana " dedim.
Düdüklü tencere
dedim ya . Düdüklü tencere. aselkdmlxmwres.
Açlık bu olsa gerek !

Hiç yorum yok: