18 Haziran 2009 Perşembe

Poşetlerdeki Odam


Odamı ve dağınıklığını seviyorum <3.


Buna rağmen..

Babamın dırdırları yüzünden odamı toplamak zorunda kaldım.
Her bişeyi kilimin üstüne döktüm. Bir sürü ıvır zıvır , kağıt , defter sonraa yenmiş çikolata kapları , tozlu su bardakları , saçma sapan cdler , piller , bozuk paralar, üst baş..
Akla gelebilicek herşeye odamın sınırları içinde rastladım. Kimi numunelik kimi seri halinde ama olmayan yok heralde.
Sonra elimde iki poşetle ayrıştırma işlemine giriştim. Çöpler Real poşetine kağıtlar da Migrosunkine .
*Öncelikle 10. sınıfın çoğu kitabını yok ettim. Bazılarını da işime yarar belki diye atamadım.

Sonra dolabımı bi açtım.
*Geçen seneden kalma DVA kitabımı gördüm. Ne diye tuttuysam . Attım gitti.
*Hiç dokunmadığım ya da dokunmak için dokunduğum fakat namusunu kirletmediğim 10 . sınıf fizik kimya biyoloji ek kitaplarını da fen seçip hayatını karartıcak olan birilerine vermek için portmantonun üstüne yerleştirdim. Uğursuzdur lağn diyip almamazlık etmeseler bari :/
*Bi dosyamın içinden de geçen seneden kalma bir sürü not buldum. Yazılı çalışma kağıtları diye hazırlamışım. Bir insan tarih notlarını neden saklar ki ? Hepsi kitapta yazarken bilmem kaç sayfa notla öss ' de tarihi full mü çıkarcam merak konusu !

Neyse onları da atıp biraz daha yer açtım.
*Taa fi tarihinden kalma Mikili etiketlerimi , Barbie'li kalemlerimi , küçük boy boş defterlerimi de Çok Bilmiş' e vermeye karar verdim.
Hooop onlar da portmantonun diğer ucuna .

*Kaldığım yerden devam edince OKS giriş belgemi ve iğrenç ötesi son sınıf resmimi gördüm. Üstüne kusmamak için yanıma bi de Tansaş poşeti aldım.
*Poşetleri de üçledikten sonra ingilizce workshitlerimi yırtıp attım. İngilizcem de sıçık durumda zaten.

*8. sınıftan kalma Anafen Dergilerimi de matematik temelimi yeniden atarım umuduyla Şok poşetinden geri çıkardım.
*Bi de anasınıfından kalma fosforik yeşil baklava desenli 15 cm boylarındaki kurşun kalemime rastladım. Onu da altın renkli kutumda saklamaya karar verdim.

En sonunda sıkılıp geri kalanları çekmecelerimin içine tıkdım. Tam odam toplu gibi duruyo diye düşünürken annem kıyafetlerimi ütüleyip yatağımın üstüne koyunca eski haline geri döndü. Bi de topla şunları karşıdan Suadiyeli Gelin görünce çığlık atar odanın haline diye dalga geçti. Bende perdemi çekip hadi şimdi görsün dedim. Böylece annemi de saf dışı edip kaldığım yerden günüme devam ettim.

Hiç yorum yok: