11 Haziran 2009 Perşembe

Sabah Cinneti Part 2

*Sabahları gerçekten uyuzumdur.

Sorunlu bir sabaha g(t)ünaydın [Rüzgar bunu götünaydın diye okumuştu bi keresinde. alşköcferg] demişim meğer.
Kahvaltımı bitirmiş masada oyalanırken kapı çaldı.Uyandığım sırada çalan kapıyı açmamıştım.Açtırtmamıştım.Ama bu sefer çalanı açmak zorunda kaldım.Kapıdan önce pencereyi açarak "Kimoooooo" diye seslendim.Yanıtı geç de olsa aldm ama sadece -ci bölümünü duydum.
Bende " Kimci ? O_o " diye seslendim cvp gelmedi.Otomatiğe bastım kapıyı da açtım yine kimo dedim ama yine cvp gelmedi.Kim olduğunu anladım ama kapıyı şak(!) diye kapamaktan vazgeçmedim.
Bu sefer de telefon çaldı.Arayan kişi de Çok Bilmiş'in annesi.Günde 4598973 defa aramadan duramıyorlar karı-koca .Evde yumurta yok diye kızlarına tavuk muamelesi yapıcak değilim heralde.
O zaman ne bu merak ? Ayıp lağn.
Sanki ayarlanmış gibi bi kapı bi telefon çalmaya devam etti.
Annem evde yokken çalınan kapı ve telefonlardan gerçekten nefret ediyorum.Hatta bazen ikisini de açmıyorum.Evde olduğumu bilen kişiler nerdeydin dediklerinde de
+ wc'de sıçıyordum,
- (sevgilimle) uyumuşum,
+ müzik son sesti (seks doruktaydı)
gibi cevapları kibarca söylerek durumdan sıyrılıyorum. sklaemedxw.
Annem gelene kadar 2 defa telefon 1 defa da kapı çaldı.Baktım mı peki ? Baktım baktım.

Hiç yorum yok: