15 Haziran 2009 Pazartesi

TM' ye Geçme Çabaları

Okula gittik bugün.
Güya dilekçe tarihleri 15-16-17 Hazirandı.

BOK öyle. Saatlerce toplantılarının bitmesini bekledik.(gerçi okullar açılana kadar beklesek yine de bıkmazdım.)*

Milletin isyanları sonucu biten toplantı sonrasında sınıf hocamın yanına gittik.Zaten rezil de oldum lağn.Tam ben nasılsınız dedim o sordu , tam ben cevaplıcam o cevapladı.Kaos ortamı oluştu birden.Sınıfın parası da bendeydi içime dert olmuştu.Teslim ettim ya resmen hafifledim.Yanlız hoca da kot + tshirt fln giyince o yeşil gözleri ortaya çıkmış. Sınıfta aşık olmayan bi ben vardım beni de aşık etcekler sonunda. alkserdmkcedw. Çıplak gelse bu kadar etkilenmezdim be. Sonra bi müdür yard. bi müdür odası derken 10 Temmuz'dan sonra gelin cevabını aldık. Haay amk diyesim vardı ama sustum. Ama müdür yard. bana önümüzdeki hafta gel demişti. Geldim de ne oldu sanki. Gitmiş lağn :( Millettin okuluna müdür olmaya gitmiş :(
Seni ben ellerin müdürü ollll diye miiii sevdim ?
Tamam burda statün bi derece daha düşüktü ama iyiydik be senle. Bıraktın gittin. Yine de başarılaaaaaaaaaar hocam :( Umarım ilerde Milli Eğitim Bakanı olarak devam edersin yoluna.

Elvedaa..

Hiç yorum yok: