10 Haziran 2009 Çarşamba

Ferhunde

Babam,Yaprak Dökümü'nde dizi içinde çalan müziğe söz yazdı.
Ferhunde
Kız Ferhunde
Orospu* Ferhunde

İşin ilginci gerçekten o müzik bu sözlerle yazılmış gibi cuk oturdu. Konusunun uygunluğuna*
yorum bile yapmıyorum.Yapmam da.GünaH.alkejwr Çünkü babam hep kimseyi kınama yoksa başına gelir der.Ama kendisi şarkı sözü yazarken bu dediklerini hesaba bile katmıyorsa benim de tınlamama gibi bir şansım olur sanırsam.Gerçi babam tınlamasa sorun çıkmaz.Çünkü kendi başına böyle bir durum gelmez ki.aleşkxdcew.
Anca
Ali Rıza Bey'le ilgili bir söz yazarsa onun durumuna düşebilir.O da
belki(!)
Ali Rıza
İskele Babası Ali Rıza
Babalıksın sen Ali Rızaaaaa

Bu şekilde babamın sölememesi gerekenleri ben,benim söylememem gerekenleri babam sölediği için tehlikelerden uzaklaşıyoruz.(Bkz:Baba-kız dayanışması )
Yanlız Ferhunde'yle anılarımız bu gecelik bu kadarla sınırlı değil tabiki.Akşam bir sebepten ötürü (Rüzgar kendisine ulaşamayınca benim Çöpten Kızla iletişime geçmemi istedi.Mecburen[vicdanım elvermiyor] istediğini gerçekleştirdim ve sonra da mesajlaşmaya devam ettik.[yine mecburen]Sonra bir ara beni kimle aldatıyosun diye mesaj geldi.Ben de o sırada iyice odaklanmışım Ali Rıza Beylere.Ee durum böyle olunca benden Çöpten Kıza " Seni Ferhunde'yle aldatıyorum!" diye bir mesaj gitti.Ve gitmesiyle de "alşedkcderw" diye bir mesajın gelmesi bir oldu.
Lağn Ferhunde sen neymişsin bee ?
Geceme* neşe kattın(!)

Hiç yorum yok: