19 Haziran 2009 Cuma

Rüzgar'ın Laneti

Rüzgarla msn'de konuştuk yine.
Bugün tam 4 kaza atlatmış ..
İkisini sonradan öğrendim ama diğer ikisini sıcağı sıcağına anlattı. Çnk evdeyken oldu..

Ona bişi olucak korkusu berbat bi duygu.
Ve onu sevdiğim sürece bu his hep içimde olucak..

Belki o yanımda olmıcak ama o his hep içimde olucak..

*Gündüz sınıftan bi arkadaşıyla buluşmuşlar. Ayrılınca da Rüzgar sahile inmiş. Sarhoş bi adam para diye peşine takılmış. Bu da yürü git işine fln diyince adam bıçak çıkarmış.Rüzgar da karateci olduğundan anında adamın elinden bıçağı kapıp kolunu kıvırmış. En son kolu kırılmıştır heralde diyodu.
*Sonra Çöpten Kız'ın yanına giderken iskelenin ordan dolanmak zorunda kalmış. Elinde de telefon olduğundan yola bakmıyormuş. Birden korno sesiyle irkilmiş. Ama sağ bacağıma çarptı dedi :/
Zaten başına ne gelirse Çöpten Kız yüzünden geliyor sanki. Kız onu mutlu ediceğine daha beter üzüyo. Bu yüzden de Rüzgar'ın tansiyonu hep yüksek hep yüksek. Ona bişi olsa yüzüne bakar mı acaba ? Rahatını bozup onun acısına destek olcağını da hiç sanmıyorum.. Ertesi gün başkasını bulup gider. (bence)
*Neyse tam bunları anlattı konuşuyoruz fln bu oyun oynıcam kafam dağılsın dedi ve gitti. Sonra balkondan düşüyordum diye geri geldi. Ben şoklara girdim. Uçağa binene kadar hep yükseklik korkum var sanar ve üst katlarda balkonlara çok fazla yanaşmazdım.Gerçi hala da öle. Birden yaşadığı anı hayal eder gibi oldum ama hemen kafamı dağıttım. O düşüncelerimi yok ettim ve konuşmaya başladım.
Sebebi annesinin yere minder koyması ve Rüzgar'ın bunu görmeyip kayması.Mermerden tutundum dedi.
Ya tutunamasaydı ?
Yaa ..
Neyse geçti gitti.
*Bu şok etkisini de atlattı derken kafamı dolaba vurdum dedi. Bu diğerlerinin yanında hiç kalır ama yine de bgn yaşanmaması gereken bi günmüş bence.

Neyse ki şimdi uyudu.

Umarım sabah bambaşka bi güne uyanır..
Ve umarım o günlerden birinde yanımda olur..



Hiç yorum yok: