5 Haziran 2009 Cuma

HoşGeldim =)

Yeni başlangıçların her zaman iyi olduğu ve mutluluk getirdiği düşüncesindeyim.Bu yüzden kendi hayatımda da yenilikler yapmam gerektiğini düşünerek bu bloğu aldım.Başka bloğun var mıydı diye sorarsanız evet diye cevaplarım.Ama bu konu hakkında ne siz başka bişi sorun ne de ben daha fazla bilgi verim.
Öğrenci milletinin hayatı okulda geçer ve bu zaman dilimine göre şekillenir.İşte benim de öyle.
Mutluluklar..
Üzüntüler..
Nedensiz gözyaşları..
Dostuklar ..
Yenilen kazıklar..
Ve aşklar..
Okul bence sadece bunlardan ibaret.Dersler ise okula gitmemiz için bir bahane.Düşünün bu bloğu bile okulların tatile girmesine bir hafta kala aldım.Çünkü bütün bir yıl belli kurallar içinde hareket ediyor ve dışına çıkamıyoruz.Yaz tatili üstümüzden bu ruh halini atmamız için yeterli bir süre olmasa da herkes gibi bende deniyorum.Tam kurtuldum derken yeni bir dönemle bir yıl öncesine dönüyor fakat bir yıl daha ileri gidiyorum.Ve bu şekilde sona ulaşıyorum..

Hiç yorum yok: