20 Haziran 2009 Cumartesi

Benim duygularımla o1.24

Çöpten Kız'la çıkmaya başladığını tam 8 gün sonra duydum Rüzgar'ın ağzından. Onun ağzından duydum diyorum çnk ben bunu daha önceden hissetmiştim..
Çok önceden ..
Daha ortada ilişkileri yokken..
İçten içe kızmıştım da Rüzgar'a. Üstelik tek sebepten dolayı da değildi bu kızgınlık..
Neden onlaydı ?
Neden beni seçmemişti ?

Neden hayatım demişti bana ?
Ve neden hala hayatım diyodu ?

Ben bugüne kadar bi tek ona hayatım dedim. Bi tek ona seni seviyorum diyip destek oldum. Ama o bunları sıradan şeyler olarak gördü..
Ve gitti.
Bana " Maçtayken seni aramak istedim." dediğinde dünyalar benim olmuştu sanki. O bunu anladı mı peki ? Hayır anlamadı..
Çekti gitti..

Peki neden canım demişti bana ?
Bir insan kaç kişiye içten canım diyebilir ki ?
Bir insan kaç kişiyi canı gibi benimseyebilir ki ?

Ama ben bi tek onu canım gibi benimsedim..
Ablasının " Canın ne yemek istiyor ? "sorusuna " Canıma sorayım o zaman. " diyerek bana gelmesi neydi peki ?
Yalan mıydı hepsi ?
Benim için bu kadar değerli olan herşey koca bir yalan mıydı ?

Onun bildiği sebep ise ;
Neden bana daha önceden sölemedin ?
sorusuydu..
Benim ona karşı olan duygularım dostça değildi ama o beni dostu olarak görürken neden sölememişti ?
Kırıldım ..
Kızdım ..
Ama uzatmadım..

Çnk " Senden saklıyorum diye kendimi çok suçlu hissediyordum.Bugüne kadar hiç bişey saklamadım . Saklamıcam da .. " dedi.
Bende bir dost(!) olarak ne olursa olsun yanlarında olcağımı ve sadece mutlu olmalarını istediğimi söledim..
Sölemek zorunda kaldım..
Sölemek zorundaydım..

Sonra da hislerimi ilişkilerine karıştırmamak için içime atmaya başladım.
Ve hala atıyorum.
Atıcam da..

Hiç yorum yok: