18 Haziran 2009 Perşembe

Rüzgar ol gel es yine ..

Bir Yaprak Dökümü sezon sonu uyarlamasına daha hoşgeldiniz !!!

Bu diziyi ara sıra da izlesem, olaylardan uzak da kalsam yine de oturup izlemeye başladığım an senaryoyu kendi üzerime geçirmeyi başarıyla sonuçlandırıyorum.

*Bugün Sedef de kendimi gördüm sanki :/ Aptal kız aynı benim Rüzgar'ı sevdiğim gibi o da Şevket'i seviyor ve aynı benim gibi bundan vazgeçmiyor. Hep umut ettim ama kavuştum (yani kısmen) diyo . Ben henüz o aşamaya geçemedim. Ne zaman rüzgar son bi defa esip son yaprağı düşürür, işte o zaman ben de kavuştum derim..
Ama sonbahara daha çok var..
Benim sonbaharıma çok var..
Bizim sonbaharımıza çok var..

Belki de sonbahar buralara uğramadan kış gelicek ve sonrasında da ilkbaharla gelen yapraklar arasında bu sefer ben olucam..
Ve gelen yeni sonbaharla düşücem..
Tıpkı geçen sonbahar düşmesini beklediğim yaprak gibi..


*Mithat Beyle Ferhunde cadısı bu bölümde evlendiler.
Ve tarih 12.06.2008 'i gösterdi..
Yani Çöpten Kızla Rüzgarın 5. ayları..

Ve..
(Ferhunde'nin de ayna karşısında eskiyi hatırlayarak dediği gibi..)

*Ben güzel değilim şansım güzel.
*Ben güzel değilim şansım güzel.
*Ben güzel değilim şansım güzel..

Şuan için tek şansım Rüzgar gibi gelse de umarım benim de şansım güzel olur..

Hiç yorum yok: