9 Haziran 2009 Salı

Kelebek Etkisi

Bugün "Kelebek Etkisi" diye bir film izledim.Başlarda atraksyonlu gitmesine rağmen kıçımı kaldırmadan izledim desem yalan olur. Meğer asıl atraksyon sondaymış.Kıçımı koyup tekrar kaldırmayınca anladım bunu.
Bitiş müziğiyle beraber filmi kendime uyarladım.Hoş da olmadı değil hani.Cidden öyle bişi gerçek olsa sims oynar gibi yaşardık. Olmadı mı kaydetmez tekrar başa sarardık.Bazen öle hissediyorum.Dejavu oluyor.Sanki bu anı yaşamıştım lağn moduna geçiyor her defasında Bakırköy kapısından dönüyorum.Umarım bir gün içinden yazmam.
Bitiş müziğiyle beraber filmi kendime uyarladım.Hoş da olmadı değil hani.(sanki ben bunu bir daha yazmıştım O_o )
Eğer o kelebekten hayatım birazcık da olsa etkilenseydi neler olurdu neler (!)
1. OKS yıllarına geri dönüp ineklemek isterdim.
2. Kesinlikle birinci dediğimi uygulamazdım. Çokk banaağl. Sırf yazımda mantıklı bişi olsun diye böyle bi isteğim varmış gibi davrandım.Pişman da değilim.Yine olsa yine yaparım. alsekdcfrew !
3. Çocukluğuma döner yiyemediğim o şekerleri yer çöpünü de camdan aşağı atardım.
4. Lağn aslında sperm olduğum o geceye dönmek isterdim. Sağ köşede saklanır benden sonrakilere yol verirdim.Belki de o zamn ben ben olmazdım O_0 (Hep bunu merak etmişimdir ve hala daha merak ediyorum. )
5. Annemin karnındaki zamanın kıymetini bilmek isterdim. Sürekli tekme atar ben erkeğim mesajı verir doğumda da hepsini bi güzel göt ederdim. Nihohooo !
İki ileri bi geri modunda takıldığımın farkındayım.Ama şimdi cidden 2 ileri dicem ve şuanki hayatıma geçiş yapıcam :
1. Kesinlikle Rüzgarların oturduğu Kartepe'ye taşınmak isterdim ve bunun için kendi oturduğum yeri haritalara sokmazdım.
2. Kartepe'ye taşınmamla Rüzgarların servisinde olurdum ve koca 2 saat onu görebilirdim.O da beni görürdü.Belki de sırf bu yüzden şuan onla çıkıyo bile olabilirdim.Çünkü ben hala Çöpten Kız ile servis yüzünden çıktıkları düşüncesindeyim.
3. Valla şuan için tek derdim Rüzgar olduğu için heralde ona çıkan tüm yolları kelebek etkisiyle dener , kavuştuğum anı durdurur ve ordan devam ederdim.
4. Yanlız gerçekten iyi bir insan olduğumu farkettim.Çnk Çöpten Kızla ilgili kötü bir istek de bile bulunmadım.Aferin lağn bana.Bu etkiyi sadece
kendimde uygulamayı başardım sanırım.
Ben bu kadar hayal kurdum ama gerçekleşmesi için o kelebeğin şuan tırtıl evresine hazırlık modunda olması lazım.Öyle bişi de olmıcak çünkü o, ben yazana kadar çoktan kelebek oldu.Üstüne bi de kanat çırpıp uçtu.Bu yazıyı yayınlayana kadar da ölüp gidicek. Yani benim hayaller de onla beraber uçtu gitti. Heralde yolda kelebek ölüsüyle beraber suya düşerler..

Hiç yorum yok: