26 Haziran 2009 Cuma

Reklamlara küsmek

Sürekli bişeylere sinir olup duruyorum zaten.
Çarşamba günü de tv'de How I Met Your Mother 'ın iki bölümünü birden verceklerdi. Oh lağn kota sorunum olmadan 2 bölüm izlicem diye sevindirik oldum. Açtım Cnbc-e yi , 1.25 lik miyop gözlerime taktım gözlüğümü , yayıldım koltuğa. Evde de kimse yok. Oooooh bu anın tadını çıkar lağn Uykulu Su dedim kendime.
Derkeeeeeeeeeen.
Derkeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Uzun süredir Cnbc-e izlemediğimden dizi öncesinde sigorta reklamı olduğunu bilmediğim bi reklam çıktı.
How I Met Your Mother 'ın kasetini kaybettik yayınımıza ara vercez gibisinden bişi zırvaladı . Bende hiç ara vermeden bastım küfürü. Sonra demesin mi neyseki sigortalıydı fln diye . Yaptı sponsorluğunu , zıplattı sinirlerimi , yayınladı diziyi . Eğer o sigorta reklamını yapan ya da yayınlayan adamların yanında olsaydım onların hayat akışlarını durdururdum (!)
Yapardım bunu (!)
Yaparım da (.)

Hiç yorum yok: