26 Haziran 2009 Cuma

Sosla karışık aile faciası

Ne gerizekalı bi evde yaşıyorum diyorum bazen kendi kendime. Zaten sabahtan beri açım bu hafta yaklaşık 2 kilo verdim. Gerçi demin 1 kilosunu geri aldım sanırım . Neyse . Annem "soslu" fellah köftesi yapcam diyince havalara uçtum. Açtım zaten da zaten . Kendini bile soslasa yerdim heralde. Açlığıma biraz daha açlık katarak yemek saatini beklemeye başladım. Dayımlarda oturuyoduk o sırada . Sonra babam çağrı attı eve gelin ben geldim anlamında. Aksilik ya erken gelceği tuttu. Annemlerde tam kahve içiyolardı. Benden fırsattan istifade aç kaldık baba böhhüü yazık bize gel annemi yiyelim modlarında mesaj attım. Eve geldik fln dayımlarda bize gelcekti yemek için. Sonra mutfağa bi gittim. Benim soslanmak için saatlerce çözülmesini beklediğim köfteler (bulgurdan ama et değil) tencerenin içinde çorba olmuşlar. Bir trip attım ki anlatamam. Sonra annem vicdan yaptı heralde geldi. Neymiş efendim babam istemişmiş. Sanki bi tek babam yaşıyo bu evde. Gel sanada semizotu salatası yapcam dedi. İstemem dedim. Sonra yengemin mıhlamasını yemek için masaya oturdum. Ohh babama da laflarımı soktum durdum. Çorbanın bişeyi eksik fln diyodu. Bende sosu eksik fln dedim. Sonra doymadım sanki modlarına girince de içsene çorbandan dedim. Sanırım bana inat içti bi tabak daha. Sürekli bu şekilde konuşup durdum. Kızım sen niye yemiyosun dedi sonra. Bende yemeğim çorba oldu da ondan dedim. Aç olmasam hiç oturmazdım o masaya ama neyse.

Hiç yorum yok: