28 Haziran 2009 Pazar

Şaşırtıcı gerçekler xD

Dün emrahlı bi adres ekledi beni.Kabul ettim ben de. Ama sırf meraktan. Yine abazalardan biridir diye düşündüm.Çünkü Emrah adında ne tanıdığım ne bi arkadaşım ne de bi akrabam var. Bi tanıdığım platonik takıldığım Erzurumlu Emrah'ım var işte. Adresi kabul etme sebebim de bu zaten. Acaba mı ? diye düşündüm. Ve o çıktı .
Bgn selam verdi. Kimsin diye sorcaktım ama bi baktım avartarda resmi var. O yüzden sustum ve normal konuşmaya devam ettim. Resmi var . Var da .. Tanıyamadım ki . Eee soramadım da ayıp olmasın diye. Bi çuval inciri berbat etmeye gerek yok. Onun yerine adresimi nerden buldun diye sordum. Bulduğu kişiyi tanıyosam o mu değil mi anlarım düşüncesindeydim ama soruma bilmem xD diye cevap verdi. Çok uzatmadım bende. Sonra çıktım msn'den.
Demin yemekten geldim.Bi baktım Emrah açık. Hemen yazdım. Slm sırası bende sanırım xD diye. Evet xD fln dedi . Baya denilebilicek kadar konuştuk . Avatardaki resmini değiştirmiş. Baktım ki benim Erzurumlu Emrah. Bu sefer tanıdım cidden. Ama ilk tanımadım ya pees dedim kendime. Rezillik be. İnsan platonik aşkını tanımaz mı ? Neyse rezilliklere başlamışken devam edim bari. Ben hala o mu değil mi diye içimde bi şüphe taşıyorum. Bi şekilde soyadını sormam lazım. Başka yolu yok (!)

Hiç yorum yok: